سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نو‍رٍ باران
قالب های وبلاگ آمادهدایرکتوری وبلاگ های ایرانیانپارسی بلاگپرشین یاهو
خشم، دل حکیم را نابود می کند . و فرمود : هرکس مالک خشم خویش نباشد، مالک خرد خویش نیست . [امام صادق علیه السلام]
نویسنده : لیلی:: 88/6/28:: 2:42 صبح

پادشاه تنهایی بر قصر کوچک قلبم چیره شده است ، سلطنت می کند، و دست های آتشینش را بر قلبم می کشد!! طوری صدای گوش خراشش، تمام وجودم را می آزارد! و باعث بسته شدن چشم هایم میشود!

اما نه....من نمی خواهم هنگامی که باز می آیی، چشمانم، بسته باشد!!  تمام سلولهای وجودم بر ضدش شورش کرده اند، اما او هنوزهم پا برجاست! هنوزم هست، و نیامدنت را بهانه می کند!‏ و می گوید، به محض آمدنش، جایم را برایش خالی میکنم! آخر او سلطان قلب هاست! پس بیا و نجاتم بده! گاهی اوقات با خود میگویم، عشقت، قلب چندین نفر دیگر را مانند من کرده است؟! اما میارزد! عشقت و آمدن دوباه ات به همه ی این دقیقه های تنهایی می ارزد! حتی برای 1 ثانیه!

اللهم عجل لولیک الفرج.

 

Ya Imam zaman
نظرات شما ()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ

21394:کل بازدید
0:بازدید امروز
3:بازدید دیروز
درباره خودم
نو‍رٍ  باران
لیلی
دختری هستم، اهل مشرق زمین، مسلمان و بلند پرواز!
لوگوی خودم
نو‍رٍ  باران
فهرست موضوعی یادداشت ها
رخ . گل .
بایگانی
شهریور 1388
مرداد 1388
اشتراک